dijous, 1 de març del 2007

Giorgio està en forma

3 comentaris:
 
Diuen que li van preguntar a Michael Brecker "Què se sent quan s'és el millor saxofonista del món?", i va contestar: "Això li hauràs de preguntar a George Garzone".

George Garzone va ser professor meu a Boston (em va ensenyar unes coses que practicaré quan sigui gran...), i també em va fotre uns bolos que tenia jo en un restaurant (què? com?) Doncs sí: Resulta que la pianista era la seva nòvia i els bolos a Nantucket, una illa súper-pija de MassaJoseps. Els del restaurant van estar lògicament encantats amb el canvi, i jo em vaig quedar tirat a Boston, entretenint-me amb dues pedres.

Anècdotes a part, aquest americà que se les dóna d'italià (a mi em deia Martiiiiiiiino) fa 30 anys que toca amb Bob Gulotti i John Lockwood (The Fringe), i aquest fet excepcional converteix aquest grup en un dels més interessants que servidor hagi sentit mai.

Ara feia temps que no sentia en Garzone, i m'han encantat aquests vídeos del YouTube. L'únic que em sap greu és que hagi abandonat el sindicat del metall (cada cop som menys!) i ara toqui amb una boquilla de pasta.

Apa, a passar-ho bé!

The Fringe Live 2006 Part I


The Fringe Live 2006 Part II

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Efectivament Martí. El famós saxo baríton era el Ferran Besalduch. Tal com has dit la "burrocràcia" té aquests efectes, entre d´altres ja que la llista és llarga..

A partir d´ara semblar que cada vegada que el Sr. Besalduch vulgui venir a assajar haurem d´omplir un paperet que digui: Dades de la persona, instrument/s que toca hores que estarà dins del centre, autorització firmada d´un professor, relació amb el centre, de quina assignatura es tracta, si és resident a Barcelona, i si li agraden les mongetes amb olli o sense!! Quins collons!!!

P.d: la carta està en mans dels "jefes" ara mateix, l´estan estudiant, o aixó diuen...
Si aneu alguna vegada a l´Esmuc no us perdeu l´espectacle de l´entrada, és bastant significatiu de la mentalitat dels que manen..

No porteu armes...

Brutal el vídeo...

Unknown ha dit...

pascha pablito...

...no sé tú, peró els meus instruments están qualificats (pregunta alguns violes) com a armes de destrucció massiva...(espera a que porti al Joan de bolo amb el trombó baix, i ja veuram que és tsunami sonor!!!)
...com us ho feu a l'EsMuC, canteu o què?

El profe de'n Martí toca NBQ!

(PS:NuclearBacteriológicoQuímico)

Unknown ha dit...

Hey ara he llegit de què va l'història...què fort, tú! I pensar que jo no sóc ni he estat alumne, però he fet assatjos i classes. És incomprensible, denegar l'accés a l'escola a persones no matriculades. A mí em sona a inconstitucional, però que collons... Al igual que una universitat no és només un centre per donar i rebre classes, sinò un centre de cultura i investigació, una escola (què pretén ser una còpia de les "nostre" Musikhochschulen) ha de ser un centre obert de cara al públic i a músics i estudiants de fóra!!!

Molt típic de la mentalitat "aillada" dels nostres pedagogs i burrocrates.

Estic amb vosaltres...
...una abraçada pel Roc Alvero.