dimarts, 10 de març del 2009

Embolica, que fa 2.0

3 comentaris:
 
Finalment, m'he fet del Facebook. Ja tinc email, web, bloc, myspace, i ara això. De fet, tinc tants dallonses que ja no sé on he d'escriure els meus comentaris personals, els meus missatges a amics, les meves reflexions sobre música o quin calendari actualitzar...

Per acabar-ho d'adobar, just quan m'he fet el perfil feisbuc m'adono que existeix Facebook Music, que és per artristes i tot això. Apa aneu a regar, home!

Me'n vaig a dormir. Em sembla que necessitaré alguns consells 2.0 del meu germà i de l'Oriol Lladó...

3 comentaris:

Unknown ha dit...

És cert que mareja una mica tanta oferta, però el que a mi m'ajuda és donar una funció a cada cosa: el facebook només el tinc per als amics "de veritat", o sigui amb accés restringit; el myspace en canvi el tinc obert i hi penjo només coses relacionades amb la professió -inclòs el blog-...
Molta gent pensa que utilitzar aquestes eines pot servir per a promocionar-se, i és cert, però només amb una condició: ser mooolt pesat, enviar invitacions a tort i a dret i convidar a tothom a tot el que fas. Com sempre, vamos...

Martí Serra ha dit...

Gràcies pels consells, mestre Pich!

Llavors ara què hem de fer? MySpace Music i també Facebook Music? ... i esperar a veure quin dels dos acaba triomfant?

Unknown ha dit...

Home, la utilitat real de qualsevol dels dos tendeix cap a 0, no és una decisió trascendental...